דואגת קצת...
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 36 , חולת טרשת נפוצה , בהריון ( שבוע 12 ) חיובית ל anti-jka כמו כן - בעלי חיובי... הייתי רוצה בבקשה לדעת : מה זה אומר ? מה זה אומר על העובר ? האם יש צורך לבדוק גם את בני הבכור ? אודה מאוד לתשובותיך
לקריאה נוספת והעמקה
שאלתך לא ברורה. האם לך יש נוגדן זה וגם לבעלך יש אותו נוגדן ? אם כך הדברים - זו לא בעיה כי זה אומר שלא יכול להיות לעובר JKa אבל, אם לך יש נוגדנים ולבעל יש אנטיגן אז עלולה להיות בעיה. בררי פרטים מדוייקים. מה נבדק ומה נמצא. זה הבדל של יום ולילה. הבן הבכור ? למה לבדוק ?