פס השקעה מונוקלונאלי
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 54. אובחנתי לפני כ-8 שנים ב- mgus. בכל הבדיקות התקופתיות נמצא פס השקעה מונוקלונאלי מסוג igg kappa. בבדיקה האחרונה נכתב: פס השקעה חלש מסוג igg kappa. האם המילה "חלש" משמעותית באופן כלשהו לגבי האיבחון הראשוני של magus? (יש לציין שכל הפרמטרים הנבדקים בהקשר לעניין המדובר תקינים לאורך השנים). תודה.
חלש זה משהו סויקטייבי.. מה שחשוב זה הבדיקה הכמותית. מה רמת החלבון והאם יש בה שינויים לאורך זמן.
תודה עבור התשובה המהירה, לא ברור לי לאיזו בדיקה אתה מתכוון. בבקשה תכתוב לי בדיוק את שם הבדיקה כדי שאוכל לעקוב אחריה. תודה.