בדיקת דם פריפרי
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הרופא ההמטלגית שלחה אותי לעשות בדיקת דם פריפרי ובסיכום של התוצאה היה : " בדגימת הדם הפריפרי שהתקבלה הודגמה הפרעה לימפופרוליפרטיבית מסוג B , עם CD20+ ומונוקלונאליות מסוג KAPPA, מומלץ המשך מעקב וטיפול המטלוגי" כשהלכתי לרופא היא אמרה לי שזה מוזר אבל לא מוסוכן אבל אמרה שהיא לא ברור לה מה יש בדיוק והמליצה לי לחזור עוד חודש על אותה בדיקה. הערה: נשלחתי לעשות בדיקה זאת כאשר ראתה הרופא אחוזי LYM% בבדיקות הדם שאני עושה תמיד גבוהים מהנורמה. השאלה לי מה הכוונה בתוצאה זו ?? ולמה כל כך מוזר לדעת מי יש לי בדיוק???
א. עלייך לרשום את ספירת הדם במלואה וכן את הבדיקה של המרקרים במלואה. ב. כמו כן רשמי את הרקע הרפואי והאישי שלך כמוסבר בראש הפורום או בקישור זה http://tinyurl.com/ba7b84o ג. האם הרופאה בדקה אותך ? מה נמצא בבדיקה הגופנית ? התגובה שאת מתארת אכן מוזרה.