פיברינוגן - תוצאות בדיקת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב, הופניתי לבדיקות דם לפני בדיקת קולונוסקופיה , הערכים של בדיקת פיברינוגן 553 , האם אוכל לבצע את הבדיקה או שיש קודם לעשות בירור לגבי המקור לערכים הנ"ל ? מה עליי לעשות ומה המשמעות של הערכים הגבוהים ? לפי מידע שקראתי עליו אלו יכולים להיות סימנים לדלקת כלשהי בגוף ( יש לציין שאני מטופלת בנורמיטן ליתר לחץ דם). אודה להתייחסותך .
כמו שכתבת זה יכול להצביע על דלקת כלשהי (לאו דוקאט זיהומית) וזה יכול להיות תגובתי למחלות אחרות אבל לא בהכרח. יש לפנות לרופא לבדיקה והערכה ובהתאם לכך לבצע בירור נוסף. איני חושב שזה מפריע לבצע קולונוסקופיה אם צריך, ואיני מבין בכלל מדוע הדבר נבדק בהקשר זה... אבל כמובן שאני לא נותן מכאן אישורים או איסורים.