לימפומה הוצקין ומחלה אוטואמונית
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 31, חליתי לפני 6 שנים בלימפומה הוצקין ונכנסתי לרימסיה. אחרי 6 שנים (כיום)חליתי במחלה אוטואמונית. באישפוז כשגילו את המחלה עשו c.t ולא נמצאו בלוטות מוגדלות. אחרי 3 חודשים ביקשו ממני לעשות pet c.t. מדוע אני צריך לעשות שוב אחרי 3 חודשים אם לא נמצא כל בלוטה מוגדלת? האם המחלות קשורות אחד בשני?
לקריאה נוספת והעמקה
ראשית, "מדוע" הם מבקשים ? עליך לשאול אותם. שנית, חסר מידע ופרטים. למשל: מהי בדיוק ה"מחלה האוטואימונית" שיש לך ? מה האבחנה ? במה היא מתבטאת ?