נטילת גלולות מרסילון במשך שנתיים
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נוטלת גלולות מרסילון קרוב לשנתיים בלי לעשות הפסקה של שבוע בין החפיסות האם זה מסוכן? רופא נשים אמר לי לעשות כך משום שאני נורא סובלת מהבטן בזמן מחזור אציין שעשיתי בדיקות של קרישיות יתר והם יצאו תקינות, בדיקות של ליידן 5 והומוציסטאין שהם לא בסל לא עשיתי האם יש צורך לעשות למרות שהבדיקות לקרישיות יתר יצאו תקינות? כמה זמן ניתן לקחת גלולות ללא הפסקה? אשמח לתשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
לגבי הגלולות פני לגינקולוג. לגבי בדיקות לקרישיות יתר - אם יש סיבה לבצען, עושים מה שצריך.. אם אין סיבה.. לא עושים.