קומודין ..ושתיית כדור lescol
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. התחלתי לשתות קומודין לפני שנה ועדיין איני מאוזנת.מה התחליף לקומודין והאם הוא בסל הבריאות? הכולסטרול שלי גבוה ברצוני לדעת האם מותר לי לשתות את הכדורים להפחתת הכולסטרול ביחד אם הקומודין?(lescol 40 מ"ג)
לקריאה נוספת והעמקה
לא מאוזנת אחרי שנה ? נשמע מוזר אבל זה אומר שצריכה לחזור לרופא ולאזן בצורה נכונה יותר. תרופות חדשות ? עדיין לא מעשי למרבית נוטלי הקומדין. לגבי תרופות אחרות - כל תרופה וכל שינוי תזונתי מצריך מעקב כי על שינוי כזה עלול להוציא את הקומדין מאיזון. מידע בנושא קומדין תמצאי באתר העזר http://tinyurl.com/7v6ftb9