ספירת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ילדתי לפני שלושה שבועות ולאחר הלידה אמרו לי שיש קרע בסוגר פי הטבעת קרע 3 ועשו לי ניוח והמוגלביןירד ל8 אתמול חזרתי אל הספירה wbc5.1 rbc4.37 hb12.7 hct39.8 mch29.1 mchc32.0 rdw13.2 mcv91.0 macro%0.5 micro%0.5 HYPER%0.5 HYPO%9.9 MICRO%HYPO%0.1 PLT310 MPV10.7 MACROCYTOSIS-DIFפלוס ANISOCYTOSIS-DIFפלוס STABS%DIF1.5 NEUTROPHILS%-58.0 EOSINOPHILS%1.0 BASOHILS%1.5 LYMPHOCYTES%DIF33.0 MONOCYTES%DIF5.0 STABSabs-dif0.1 NEUTROPHILSabs-dif2.9 eosinophilsabs-dif0.1 basophilsabs-dif0.1 lymphocytesa-dif1.7 monocytesabs-dif0.3 ישמח לדעת מה שתי הבדיקות שרשום פלןס תודה רבה ואים הספירה תקינה
שום דבר שצריך להדאיג אותך. אלה ביטויים להתחדשות של הכדוריות האדומות אצלך.