טרומבוציטוזיס ראשונית
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חולה כבר כמה שנים במחלה , כל כמה חודשים עולה ספירת הטרומבוציטים למרות שמינון הכדורים גם עולה.הגעתי ל13 כדורים כולל הידראה ואגרילין והטרומבוציטים ממשיכים לעלות .עברתי כבר 3 ארועים. האם יכול להיות שהמחלה הפכה למשהו אחר? האם עלי לעשות בדיקות נוספות מלבד בדיקות דם?
"המחלה הפכה למשהו אחר" .. ? הסיכון לכך אינו גדול (כ- 5% בלבד), אבל אם זה הופך למשהו אחר זה הופך ללאוקמיה. וזה לא מתבטא בעליה בטרומבוציטים... וזה מתבטא בספירות הדם הרגילות. ברור שאיני יכול לדון בפרטי המחלה והטיפול בחולה מסויים שאיני מכיר אלא רק בדברים כלליים. 13 כדורים ? לשבוע ? ליום ? כמה הידראה אתה מקבל ליום ?
4 הידראה 7 אגרילין פלוויקס ליום