WBC - נמוך
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כשבוע התחיל לי חום. לאחר שנשלחתי לבדיקות דם, להלן התוצאות: ESR-24 WBC-Leucocytes-2.4 Platelets-122 Lymphocytes %-18.3 Neutrophils #-1.66 Lymphocytes #-0.44 הרופא אמר לי שכנראה, זה וירוס. חשוב לי לציין, שיש לי חשד לקרוהן, כך שיומיים לאחר, שהופיע לי החום התחילו לי עוויתות באיזור המעיים. שאלתי היא, האם יש קשר בין הוירוס והקרוהן, לכמות הנמוכה של הכדוריות הדם הלבנות. והאם זה דבר, היכול להסתדר לאחר, שהמעיים יהיו שוב ברגרסיה? בתודה מראש, אגנס
לא ממש הבנתי את שאלתך ואיני יכול לדעת אם יש קשר בין הדברים, האם כאבי הבטן בגלל וירוס .. או בגלל משהו אחר.. המספרים לא אומרים מה הסיבה. יש כמובן להמשיך במעקב רפואי ולחזור ולבדוק את הספירה.
לפני כשבוע, אולי מוירוס ולא נעלם עדיין.