שאלה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב .גילו לי קרישיות יתר ערכים מאוד מוגבלים .ברוך השם ילדתי בעזרת טיפול של קלקסן 40 כל ההריון ופה נסגר העניין. השאלה שלי היא עכשיו אם אני צריכה הטיפול תרופתי כלשהוא האם אני צריכה לציין כל הזמן לגבי הקרישיות יתר?? יש לי כאבים באגודל הלכתי למומחה כף יד ורצה להביא לי קורטיזון סיפרתי לו על הקרישיות והוא רוצה אישור מהד"ר מטפל שאני יכולה לקבל. טיפול שיניים -רצו אישור . ככה זה הולך להיות?
הכל תלוי בידע של הרופאים, בהשכלתם ובמוגבלותם... ובכסת"חתיותם.... את יכולה להבקש מהרופא שאבחן ונתן הוראות להריון לתת לך מכתב כללי ובו פרוט של אסור, מותר, מצבי סיכון הדורשים התייחסות ומצבים שלא דורשים התייחסות. אולי זה יחסוך שטויות כמו אלה שהזכרת.