WBC נמוך 3.19
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 27 מרגיש טוב ספירת תאי דם לבנים נמוכה 3.19 (קיים G6PD 26/10/12 WBC 3.19 [4.80-10.80] RBC 4.43 [4.6-6.1] Hemoglobin 13.6 [14.0-18.0] Hematocrit 38.9% [42.0-52.0] MCV 87.8 [80-96] MCH 30.6 [27.0-31.0] MCHC 34.9 [32-36] RDW 11.8 [11.5-14.5] Platclcts 178 [150-450] MPV 8.3 [7-10] Neutrophils 58.3% [50-70] Lymphocytes 31.5% [20-40] Monocytes 5% [0-9] Eosinophils 1.9% [0-6] Basophils 1.1% [0-1.5] Large Unstained Cells 2.1% [0-4.5] Neutrophils Abs 1.86 [2.4-7.6] Lymphocytes Abs 1.01 [0.9-4.3] Monocytes Abs 0.16 [0-1] Eosinophils Abs 0.06 [0-0.6] Basophils Abs 0.04 [0-0.2] LUC Abs 0.07 [0-0.5] Previous Result:July 2012 WBC=5.88, April 2012 WBC=4.7
א. מדוע נעשתה הספירה ? מדוע אדם בריא עושה ספירה כל 3 חודשים ? ב. מוצאך ? תרופות ? מחלות רקע ?
על רקע החלפת תרופה לolanzapine 10mg כ5שבועות מוצא תורכיה,עירק ב2004 אנמיה חד פעמית ייתכן על רקע G6PD. התוצאה הנמוכה ביותר בשנים אחרונות 4.3 ממוצע 5.