אספירין ושטפי דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נוטלת כדור קרטיה בהתאם להמלצת רופאת המשפחה הואיל ואמי לקתה בגיל 52 באירוע מוחי. בזמן האחרון מופיעים שטפי דם לעתים קרובות בידי השמאלית. אני בדרך כלל בריאה ואינני נוטלת שום כדורים פרט לכדור ocsar 50 mg פעם ביום לאיזון הלחץ הדם. האם עלי להפסיק את האספירין קרטיה או להוריד מינון? אודה לכם על תשובתכם ותשומת לבכם.
עלייך לפנות לרופא (רצוי לרופאה שהמליצה לך על הטיפול) ולהראות לו/ה את שטפי הדם. הערה: משום מה רשמת את כתובתך כ"נושא" להודעה.. מחקתי אותה כדי לשמור על פרטיותך