נאוטרופניה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני כ 2 חודשים אובחנתי בנאוטרפניה כרונית הערכים : נאוטרופליס - 28.7 % נאוטרופליס - 1.09 K/UL השאלה שלי האם לקחת זריקת חיסון נגד שפעת שניתנת בקופ'ח ? האם הזריקה עשויה להוריד את הערכים הקיימים ? הרופאה ההמטולוגית שלי המליצה לקחת הזריקה , חברה כימאית המליצה שלא לקחת אבקש את דעתך תודה מראש חנה דקל
לקריאה נוספת והעמקה
כללית, חיסון השפעת לא אמור להוריד שום דבר, וקרוב לודאי שההמטולוגית שלך צודקת. אבל, כיון שאיני יודע מה בדיוק יש לך, התשובה נשארת "כללית". ניוטרופניה זה תיאור מצב ולא אבחנה. בת כמה את ? מה הרקע שלך ? מה האבחנה המדויקת שנקבעה.