ספירת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלוםדמדומי וברכה אני בת 32 בריאה בשבוע 35 להריון הייתי רוצה לברר לגבי ספירת דם לגבי החריגות Wbc8.3 Rbc3.97 Hb12.4 Hct37.4 Mch31.1 Mchc33.0 Rdw14.5 Mcv94.2 Neut/78 Lym/13.4 Mono/4.9 Eos/1.6 Baso/0.3 Luc/1.8 Neutabs6.5 Lympabs1.1 Monoabs0.4 Eosabs0.1 Basoabs0.0 Lucabs0.1 Macro/2.9 Micro/0.2 Hyper/0.6 Hypo/2.2 Micro/hypo/0.1 Plt164 Mpv10.5 ישמח לדעת לגבי החריגות תודה רבה
הספירה בהחלט משביעת רצון ואף יותר מכך... בהצלחה ובריאות טובה.