חיסון אנטי די
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רופא הנשים הפנה אותי לעשות חיסון אנטי D רק בתחילת שבוע 33, מבלי שנעשתה לי בדיקה לנוכחות הנוגדנים לפני בשום שלב של ההריון. יצוין כי לפני כמספר שנים עברתי הפלה שבעקבותיה קיבלתי את החיסון. האם ביצוע החיסון רק בשבוע 33 מהווה סכנה להריון זה או להריונות הבאים? האם עכשיו לאחר החיסון יש תועלת בביצוע בדיקת הנוגדנים? מתי אוכל לדעת אם פיתחתי נוגדנים? תודה שירן
לקריאה נוספת והעמקה
לא הבנתי את שאלתך, ובכל מקרה אני חושב שהכתובת לשאלות היא הרופא שלך ואם יש לך ספקות לגביו - פני לרופא אחר שיבחן את הנושא במציאות.