ספירת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ,ד''ר! הינה ספירת דם במלואה כמו שביקשת. WBC-6.56 RBC-5.0 HB-14.8 HCT-43.8 MCV-87.4 MCH-29.6 MCHC-33.8 RDW-13.5 PLT-171 MPV-7.9 MACRO-0.4 MICRO-0.7 HYPO-0 HIPER-5.9 LUC-2.4(0.1) NEUT-49.7(3.3) LYM-35.7(2.3) MONO-8.9(0.58) EOS-2(0.1) BASO-1.1(0.1) אודה לך על תשובתך לגבי אחוז גבוה של HYPO בברכה, דינה
% ההיפר נראה שגוי... או לפחות בלי כל תימוכין מכיוון אחר... אבל, ליתר בטחון, בדקו B12 וחומצה פולית וגם בקשי שיעשו משטח דם באותה הזדמנות.
ד''ר,תודה רבה! עד כמה דחוף לבצע את המשטח? האם יש סוכוי שמדובר במשהו מסוכן? תודה, דינה