ספירת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד''ר שלום! אני פניתי אליך כבר מספר פעמים ותמיד קיבלתי ממך תשובה מושלמת.אני מקווה שגם הפעם תוכל לעזור לי. בני בן 16 וחצי עובר בירור מקיף במשך שנה אחרונה.הבירור נעשה בשל ירידה במשקל וכאבי בטן.הרופאים סבורים(אך לא בטוחים) שמדובר במעי רגיז. בכל אופן,כל חודש לילד נעשו בדיקות שונות כולל ספירת דם. בבדיקה האחרונה יש אחוז Hyper גבוה-5.9%. % הבזופילים הוא 1.1%(לפי המספר המוחלט 0.1).שאר הספירה תקינה ,כולל המוגלובין,תאים אדומים,לויקוציטים,טרומבוציטים,ספירה מבדלת,MCV וכד'. הייתי רוצה לדעת מהי המשמעות של ההערכים הגבוהים הללו.חשוב לציין שרמת הבזופילים גם מבחינת האחוז וגם מבחינת המספר המוחלט ללא דינאמיקה כבר 4 חודשים. בתודה מראש ובברכה, דינה
רשמי את הספירה במלואה. 100 בזופילים זה תקין.