בדיקות דם לקרישיות יתר
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חודשיים אחרי גרידה ובהיסטרוסקופיה האבחנתית גילו שנשאר שארית קטנה שצריך להוציא שבוע הבא, השאלה שלי היא האם אפשר לעשות בדיקת דם לקרישיות יתר מבחינת הזמן מאז הגרידה ומבחינת הממצא שנמצא ברחם? תודה רבה ושבת שלום
איני יודע מה השארית שיש ברחם ומה מצב הפעילות ההורמונלית שלך. אם הפעילות היא כמו בהריון עדיין, הרי שעדיף להמתין כמובן.
רשום שזה שארית של 2 ס"מ... חשבתי לעשות ביום א' את בדיקת הדם לפני ההיסטרוסקופיה הניתוחית ולפני הטיפול המתקרב.