טרומבוציטופניה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, סובלת מ- ITP משהו כמו שנה. ענית לי פה לאחורנה שתאורטית יכול להיות קשר בין טרומבוציטופניה לתרופות נוגדות חרדה, כגון ציפרלקס ורסיטל, והדרך היחידה לדעת היא באמצעות הפסקת התרופה. השאלה שלי היא כזאת: היה ואכן הבעיה אצלי נובעת מהתרופות הנ"ל, תוך כמה זמן מיום הפסקת התרופה ניתן לצפות לעלייה בטסיות? תטך מס' ימים? מס' חודשים? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
אם תרופה מעורבת בכך ולא במנגנון של השראת נוגדנים עצמיים (שזו המהות של ITP, נוגדנים עצמיים) ישירים או משותפים, אלא במנגנון של דיכוי ייצור או השראת הרס מוגבר - השינוי צפוי להתרחש לאחר 7-10 ימים.