עוד שאלה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עוד פעם, בבדיקה כתוב homocysteine = 7.29 Fibrinogen =272 Prothrombin 20210= normal האם הכל בסדר? בנוסף לבדיקת קרישות אני עשיתי כל הבדיקות כמו הסטרוסקוביה גניטיקה והכל בסדר. אין סיבה להפלה. נכנסתי 3 פעמים להריון וזה היה אחרי טיפול IVF. בכל פעם היה יורד בשבוע 5.מה צריך לעשות אם הכל בסדר?
כל אלה תקינים. צר לי על הקשיים שיש לך להרות ולשמור על ההריון, אבל הכתובת איננה המטולוג אלא גינקולוג. מאחל לך הצלחה ובריאות טובה.