קומבס חיובי. אנטי e
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בבדיקת קומבס התוצאה היתה חיובי. בהריון הקודם ( ילד שני) נמצא קומבס חיובי, אנטי e והייתי במעקב במהלך ההריון ולבסוף התינוק נולד ללא כל התערבות המהלך ההריון. עכשיו עשיתי שוב בדיקה לפני כניסה להריון ושוב- קומבס חיובי. סוג הדם שלי הוא o+ כך שאין כאן עניין של אנטי d וכל זה.. השאלה אם יש משהו לעשות פרט למעקב וציפייה ללידה של תינוק בריא??? תודה, טל
לקריאה נוספת והעמקה
בודאי שאנטי-e זה לא אנטי-D. כדאי שתקראי תשובות קודמות בנושא RH ואי תאימות RH, וכן בנושא אנטי-E ואנטי-C. מעקב אחרי כייל הנוגדנים ובמידת הצורך מעקב העובר הם הדברים הנדרשים.