שאלה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר צבי שלום עברתי ביופסיה כריתה של בלוטות לימפה בצוואר שיצאו תגובתיות, כרגע יש חלוקי דעת האם עליי לחזור על הביופסיה. ב-US נמצאו 8 בלוטות בגדלים של 0.9 ל-3 ס"מ, לעומת זאת ב-CT צוין שאין עדות ללימפאדנוטפיה, נמצוא בלוטות גבוליות בצוואר עד 0.6 ס"מ, ו 0.4 מזנטריאליות. השאלה שלי לאיזה מבדיקות מהשתיים יש יותר משקל על סמך הממצאים?
שתי הבדיקות הן רק כלי עזר במסגרת המיכלול שלם של המידע והממצאים, ואפילו השאלה של למה יש יותר "משקל" תלויה בכל יתר הדברים. לכן, ככה לא ניתן להשיב על השאלה.