עזרה בתרגום
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
באונה הימנית באספקט תחתון הודגמה קשרית יחסית היפו-אקוגנית בגודל כ- 0.8 ס"מ בעלת גבולות מטושטשים. לא הודגמו הסתיידויות. באונה השמאלית הודגמו מספר מוקדים היפו-אקוגנים בגודל עד 0.7 ס"מ, גבולותיהם מטושטשים, לא הודגמו הסתיידויות. במשולש קדמי מימין הודגמה בלוטת לימפה בגודל כ- 2.5X0.3 ס"מ. במשולש אחורי מימין הודגמה בלוטת לימפה בגודל כ- 1.1X0.4 ס"מ. במשולש אחורי משמאל הודגמה בלוטת לימפה בגודל כ- 1.5X0.3 ס"מ. תת-לסתי מימין הודגמה בלוטת לימפה בגודל כ- 1.3X0.4 ס"מ. תת-לסתי משמאל הודגמה בלוטת לימפה בגודל כ- 1.6X0.6 ס"מ. צורה ומרקם של כל בלוטות הלימפה בצוואר שמורים. האם אפשר תרגום לשפת העם?יש מקום לדאגה?תודה
הכל כתוב בעברית פשוטה... אין מה לתרגם. אם כוונתך היא ל"פרשנות" ולמשמעות של מה שרשום, הרי שבהעדר מידע ונתונים אחרים לא ניתן לפרש או לדון במשמעות של שום ממצא. בראש העמוד כתוב כיצד לשאול שאלות בצורה שתאפשר להשיב.