IGG גבוהה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקות שערכתי לפני כחצי שנה התברר IGG-2000 IGA ,IGM בגבול הנורמה אך בחלק הנמוך של הטבלה רציתי לדעת מה נדרש לעשות אני בן 50 בריא בדרך כלל עם עבר של CMV והרפס לאחרונה מעט כאבים במותן וסובל מריבויי ליפומות.
לקריאה נוספת והעמקה
זה כשלעצמו לא אומר דבר ולא מכוון לשום כיוון. מלבד בדיקת רופא ושמיעת כל הפרטים, יש לראות את כל יתר הבדיקות וגם את כל הפרטים הרלבנטיים לבדיקה ספציפית זו, כמו - האם יש חלבון מונוקלונלי ? או שיש עליה פוליקלונלית ? האם יש הפרשה של חלבונים בשתן ועוד ועוד... ככה לא דנים בתוצאות של בדיקה.