קרישיות יתר והריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך, אני בהריון בשבוע 6 וקיבלתי תוצאות לא מעודדות בקרישיות יתר, להלן החריגות: RVVT (sensitive to LAC)- 57.2 PTT (sensitive to LAC)- 78.9 RVVT Ratio- 1.35 PTT Ratio- 3.09 Beta 2 Glycoprotein 1 IgG- 8.3 Beta 2 Glycoprotein 1 IgM- 5.5 Fibrinogen (Hypercoag.)- 420 כל שאר התוצאות תקינות. עשיתי את הבדיקה כ5 ימים לאחר ניתוח, ומסתבר שהייתי כבר בהריון בזמן הניתוח והבדיקה. האם יש מה לדאוג? האם אספירין/קלקסן הם התשובה? אשמח לחוות דעתך עד שאפגוש את רופאי. תודה
א. זה לא קשור להריון.. רק הפיברינוגן... וזה דוקא לא בעייתי. ב. הממצא טעון אימות / בדיקה חוזרת בעוד 3 חודשים ג. מה שאת צריכה או צריכה - תלוי בעברך הרפואי - וכמובן שלא אתן מכאן הנחיות או הוראות טיפוליות. מידע נוסף תמצאי באתר העזר http://hematology.byethost5.com/