קרישיות יתר
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת דם לקרישיות יתר כל הערכים יצאו תקינים פרט לפיברינוגן 452. האם נחשב לקרישיות יתר?
תלוי מתי נבדק ובאלו נסיבות, אבל בכל מקרה זו לא רמה ממש גבוהה שמסבירה ארועי קרישה לא רצויה.
אני בת 28, לאחר היריון עם רעלת. נשלחתי לבדיקת קרישיות יתר בשאלה של המשך נטילת גלולות. ככתוב הנ"ל בתוצאות רק פינברינוגן 450. כל יתר הבדיקה תקינה. 2 שאלות לי: 1. האם יש קשר לרמה גבוה ולכך שאני רק 4 חודשים לאחר היריון, והאם יתכן קשר לרמה הגבוה ולנטילת גלולות בזמן בדיקת הדם? 2. האם היית אתה במקרה זה מונע המשך גלולות?
אני בת 28 לאחר היריון עם רעלת.בדיקת קרישיות יתר יצאה תקינה פרט לפינבינוגן 450 2 שאלות לי: 1. האם יש קשר לתוצאה של הפינברינוגן 450 ולהיותי רק מספר חודשים לאחר היריון/האם יש קשר לנטילת גלולות סמוך לבדיקת הדם? 2. האם היית ממליץ לא להמשיך גלולות לפי תוצאה זו?