APLA SYDROM וטיפול שניים
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עם קומדין INR2.5 ,בשבוע הבא אני חייבת לעקור שן,רופא השניים בדק את השןואמר שאין צורך בהפסקת קומדין!!ונתן לי 3 ימים לפניהעקירה, אנטיביטקה,כי יש דלקת.שאלותי:1.האם אפשר מוקסיפן? 2.האם בסדר לעקור שן ללא הפסקת קומדין?!!!תודה,האם באמת כך?אני מעט חוששת...תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יש טיפולי שיניים שניתן לבצע ללא הפסקת קומדין. יש הנחיות של רופאי השיניים באלו מקרים הדבר אפשרי. אם תגגלי תוכלי למצוא פירוט של ההנחיות הללו (לא בעברית). כמובן שרופא טוב מכיר אותן וזוכר גם להקפיד על עצירה טובה של כל דמם קל מקומי במהלך הטיפול. מוקסיפן ? מותר...