בדיקות דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אימי בת 77 , בדיקות הדם שלה לא נראות תקינות מזה כשנה לאט לאט יורד לה ההמוגלובין מ 12.3 ויותר, לפני שבוע 11.4 והשבוע 11. יתר התשובות : טרנספרין 177, rbc 3.43 ה hct=33.8' ה lym = 15.5' ה mcv= 98.5' ה mch=32.1' ה wbc= 5.1' הפריטין 64, ברזל 70, ח. פולית 30.8 וכן הb 12 תקין. מה דעתכם על הבדיקות , הרופא שלח אותה לu/s של הבטן והטחול, וכן להמטולוג והזכיר איזה סינדרום שיכול אולי להתאים, מה זה יכול להיות. תודה רבה.
א. אין הבדל ממשי בין 11 ו- 11.4 ב. איני יכול לדון בנתונים חלקיים ומנותקים וכן בלי רק. ג. בראש העמוד יש הנחיות - קרי אותן ושאלי בהתאם כדי שאוכל לנסות ולהשיב.