אימנגלובין G
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודשים בערך התיעצתי איתך לגבי ירידה באימנגלובין G לאחר טיפול בפלסמה פארזיס. קיבלתי את עצתך ופניתי לעוד רופא לאחר שראיתי שלא ההמטולוג ולא הנירולוג יכולים להחליט מה נכון. רק שההמטולוג החדש טען "אני לא מכיר אותך מספיק טוב [למרות העברת המידע ממני ולכן איני יכול לפסוק בשלב זה]. הנחתי לענין .רק שלפני שבוע וחצי קיבלתי זיהום רציני בחניכיים שהצריך עקירה של שני שינים על מנת להתגבר עליו. לאחר מכן התבקשתי ע"י רופא השינים [בהתיעצות עם פה ולסת] לבצע בדיקות דם וגם שם למרות שבועים אחרי טיפול הופיע ערך נמוך של האימנגלובין G לשאלתם למה אני לא מטפלת בענין השאירה אותי ללא מענה. נכון לדעתך [וברור לי שקשה לפסוק באינטרנט] לדרוש טיפול לכך או לשוב ולהניח לענין. תודה על כל התשובות. מיכל
מה הערך כעת ?
הערכים נעים כל הזמן סביב ה500 שבועים אחרי הטיפול הערך עולה לסביבות 550 ויורד שוב בימים הצמודים לטיפול[נעשו כמה וכמה בדיקות]. שוב תודה על האכפתיות והתשובות מיכל