טסיות 34,000 דחוף
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאחותי בת ה- 48 ירדו הטסיות ל- 34,000 . בעבר כבר ירד ל-11,000 והיא אושפזה וקיבלה טיפול בקורטיזון(לפני שנתיים בערך) היום שוב ירדו לה הטסיות ל- 34,000 וכואב לה מאוד הראש. רופא המשפחה שלה אמר לה לחכות ליום שני ולעשות שוב את הדיקה. האם לדעתך עליה לחכות או ללכת למיון?
זו שאלה שאי אפשר להשיב עליה מכאן... או בתיאוריה... מספר הטסיות לא מחייב שום דבר אם אין דימומים אבל אם היא מרגישה לא טוב שתפנה לבדיקת רופא. זה מש שחשוב ולא המספר.