בדיקות דם חריגות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סכרתי סוג 1 בן 36 מזריק איסולין . בשבועיים האחרונים אני מרגיש לא טוב חולשה כללית סחרחורות כאבי ראש ולפעמיים מיחושים בחזה שמאל . עשיתי היום בדיקות דם ומאוד מלחיץ אותי התוצאות של המערכת החיסונית. WBC 2.7 (בד"כ 4.5) STABS %-DIF 8.4 (הטווח עד 3) MONOCYTES%-DIF 11.3 (הטווח עד 8 ) NEUTROPHILS abs-DIF 1.3 (מתחת לטווח ) LYMPHOCYTES abs-DIF 0.8 (מתחת לטווח) PHOSPHORUS 2.4 ( טווח מתחיל ב 2.5 ) רציתי לדעת מה ניתן לעשות ולברר ומה הטיפול
א. עליך לרשון את הספירה במלואה (רק תוצאות. ללא טווחים) ב. האם אתה מקבל תרופות נוספות ? ג. מה מוצאך ? האם יש לך ספירה קודמת להשואה ?