רעלת היריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי.לפני שנה ילדתי בחודש השישי להיריון עקב רעלת היריון חריפה,התינוק נולד במשקל נמוך מאד וכיום יש לו הרבה בעיות ויש לו פגיעה מוחית , לאחר הלידה ביצענו בדיקות ונמצא אצלי חוסר איזון בפקטור5 שגורם לקרישת יתר.השאלה שלי האםהרופאים המטפלים היו צריכים לגלות את זה לפני החודש השישי במעקב הרגיל של ההיריון והאם כשהתאשפזתי שבועיים לפני הלידה היו צריכים לגלות את העניין ולטפל בהתאם במהלך האשפוז. תודה
זו שאלה שאפשר לבחון רק לאור כל החומר - רקע איש ומשפחתי, הריונות קודמים, עבר רפואי ומעקב ההריון. וזו לא שאלה לפורום...
היי. האם יש גוף או מוסד שמומלץ לפנות אליו בבעיות כאלו,כלומר לצורך בירור כמו שציינת מה יש לעשות תודה