קוצר נשימה במנוחה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה החל אבי להרגיש מחנק וקושי לנשום בשעה שהלך לישון לקחתנו אותו לבית החולים שם נתנו לו חמצן ואנלציה ולאחר שהוברר כי פעולת הלב אינה תקינה ולחץ הדם שלו מטורף וגבוה מאוד הוחלט לצנתר אותו. פתחו סתימה אחת בצינתור ושלחו אותו לביתו. לאחר יומיים שוב נחנק בשנתו והוחזר לבית החולים שם החליטו שהוא צריך לעבור צינתור נוסף וכך היה אך צינתור זה היה מיותר מכיוון שלא מצאו כלום מאז ועד היום עדיין נמצא בבית חולים מבלי שמצליחים למצוא פתרון לבעיתו לאחרונה עשו לו אקו לב וצילום חזה ואמרו ששריר הלב שלו חלש הוא מקבל כדורים להוצאת נוזלים וכן כדורים להורדת לחץ דם ולדילול דם האם יש עשה לגביו כי אנו אובדי עצות ולא יודעים מה לעשות ואם יש פתרון לבעיה זו? אודה על תגובתכם
נדמה לי שטעיתם בפורום...