כדוריות דם קטנות

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

20/09/2005 | 09:23 | מאת: איריס

שלום רב, בבדיקות דם שערכתי לאחרונה נמצא כי כדוריות הדם שלי קטנות מדי. שאלתי היא מהם ההשלכות ומה ניתן לעשות בכדי לשפר את המצב? אני חשה הרבה פעמים שאני זקוקה לקחת אויר יותר, מתעייפת מהר, לא פעם מרגישה את ליבי פועם בקצב לא סדיר האם ישנו קשר ישיר לענין? עלי לציין שרמת ההמוגלובין היא 12, אך לפני יותר משנה אמרה לי רופאת המשפחה שבמחסנים חסר לי ברזל. אני כבר די מבולבלת. אודה לך מאוד על תשובתך המהירה והמלצותיך. תודה ושנה טובה.

20/09/2005 | 11:18 | מאת: תשובת מנהל הפורום

קראי את ה"הנחיות למענה בפורום" והשלימי את הפרטים הדרושים כדי שאוכל להתייחס לשאלתך.

09/11/2008 | 07:55 | מאת: עדי

שלום רב , יש לי ילד בן שנתיים והוא סובל מחוסר ברזל . רציתי לשאול מה הפרוש של כדוריות אדומות קטנות? תודה רבה

מנהל פורום המטולוגיה