טיפול ב - ITP

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

02/08/2005 | 19:43 | מאת: הלן

טיפול ב - ITP עם פרנידזון בתחילה היה 4,000 טסיות וטיפלו עם 65 מ"ג כשבועיים, היתה עליה ל198,000 ואז הורידו ל40 מ"ג שבועיים ואז זה ירד ל112,000 מה דעתך?

לקריאה נוספת והעמקה
02/08/2005 | 20:36 | מאת: תשובת מנהל הפורום

את מתארת מצב נתון. אולי צריך להמשיך בטיפול במינון גבוה יותר זמן, ואולי צריך לרדת במינון יותר לאט, אך אפשר שגם אז תתרחש תופעה דומה. כ- 30% לא מגיבים לטיפול בסטרואידים.

13/12/2006 | 10:50 | מאת: יעל אפרת

שלום הבן שלי סובל כבר כשנה מ-ITP. היום הוא התאשפז בפעם הרביעית עם ערך של 11000 בטסיות. הטיפול שעד עכשיו נתנו לו הוא - IVIG. בני עמית בן 3. רציתי לשאול אם ידוע על טיפול אחר שיכול לעזור, או אם ניתן לעשות משהו אחר. תודה יעל

מנהל פורום המטולוגיה