המרכז הארצי להמופיליה

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

22/06/2005 | 11:26 | מאת: תשובת מנהל הפורום

http://www.sheba.co.il/h/43

19/04/2008 | 14:58 | מאת: בן

למרכז הארצי להמופיליה שלום! מדבר בן מירושלים, קיבלנו עבודה מבית הספר לחופשת הפסח ובחרתי ללמוד ולחקור מעט על מחלת הדממ ולכן פניתי למרכז הארצי להמופיליה, רציתי לבקש דפי מידע, מחקרים וכדומה על מחלת הדממת בכדי לבסס את עבודתי. אם תוכלו לעזור לי אני אשמח מאוד. תודה מראש, בן.

מנהל פורום המטולוגיה