פריטין

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

21/06/2005 | 19:25 | מאת: רות

אם יש פריטין 6.80 (אני בת 38) המוגלובין 10.90 וכל שאר בדיקות הדם בסדר, על מה זה יכול להעיד? האם טיפול בברזל הוא מספיק?

21/06/2005 | 21:58 | מאת: תשובת מנהל הפורום

קראי המאמר על משק הברזל ואנמיה של חוסר ברזל.

03/01/2006 | 15:59 | מאת: יעקב

לפי תוצאות בדיקת דס הפרטין מראה על 419.0 ng/mg מה המשמעות . ומה הטיפול ?

מנהל פורום המטולוגיה