תוצאות בדיקות דם

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

10/06/2005 | 11:55 | מאת: מיטל

שלום, קיבלתי תוצאות בדיקות דם,ישנן 2 בדיקות שנמצאות מחוץ לתחום ( גבוהות יותר מערכי הייחוס) , והייתי רוצה לקבל הסבר מה המשמעות , הבדיקות הן : MPV ,STABS%-DIF בנוסף ישנה בדיקה נוספת שנמצאת בדיוק על ערך הייחוס הגבוה ביותר והיא : MONOCYTES%-DIF. אשמח לתשובה מהירה תודה וחג שמח

לקריאה נוספת והעמקה
10/06/2005 | 13:22 | מאת: תשובת מנהל הפורום

אם תכתבי את כל תוצאות הספירה ותרשמי את המידע הרלבנטי (כמוסבר בהנחיות למענה בפורום) אוכל להשיב לך.

29/04/2006 | 15:54 | מאת: נאוה

בדיקת האשלגן שלי יצאה 6. אני חולת סכרת הרבה שנים אבל כל הבדיקות, כולל התלת חודשי יצאו בסדר. מאחר שאינני אוכלת בננות ופרי הדר, הרופאה חושבת שזה בגלל כדור הטריטסט 5 מ"ג. אחרי החלפת הכדור ובבדיקה חוזרת יצא אשלגן 6.2 א.ק.ג. בסדר ולחץ דם 80/134 מה יכול להיות ? מה הטיפול ? ממה להמנע ? הבנתי שלחולי סכרת אשלגן גבוה יכול להיות בעייתי לכליות וללב תודה נאוה

מנהל פורום המטולוגיה