ldh-lactic dehydrogenase

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

07/06/2005 | 16:47 | מאת: שמחה

ד"ר נכבד אבקש לדעת מהו האנזים שציינתי בנושא ההודעה, מהי משמעות של ערכים גבוהים (523) ומהו הטיפול.

07/06/2005 | 17:16 | מאת: תשובת מנהל הפורום

השאלה אינה המטולוגית. זה אנשים המצוי בתאים רבים בגוף ורמתו עולה בעת שמתרחש הרס של אותם תאים. אלו יכולים להיות תאי כבד, תאי שריר, שרירי לב, תאי דם שונים. טיפול ? קודם צריך לדעת מה הסיבה.

05/12/2005 | 09:20 | מאת: אסף

בבדיקת הדם קיבלתי תוצאה של 400. כל שאר הבדיקות תקינות. אני בן 34 ובריא לחלוטין. רופא המשפחה אומר שהכל תקין. האם יש צורך בבדיקה נוספת? מדוע התוצאה הנ"ל? תודה

25/06/2005 | 17:25 | מאת: סילבי

עשיתי בדיקות דם שמראות שהבדיקה הנל 453 אני הייתי מבקשת לדעת מה יכולה להיות הסיבה לערך גבוה זה

מנהל פורום המטולוגיה