תוצאות בדיקת דם

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

30/05/2005 | 15:36 | מאת: מיכל

לאחרונה אני חשה עייפות יתר. עשיתי בדיקות דם והתברר שרמת הכולסטרול שלי נמוכה HDL - 36 LDL - 71 טריגליצרידים - 159 וכולסטרול - 139 TSH - 5.84 - בעיה ידועה אצלי 4.9 - FOLIC ACID האם יש מקום לדאגה?

לקריאה נוספת והעמקה
30/05/2005 | 18:47 | מאת: תשובת מנהל הפורום

ושאלתך אינה קשורה לפורום זה. פני לרופא משפחה. ולידעה כללית - תת פעילות של בלוטת התריס יכולה לגרום לעייפות וחולשה. גם חוסר חומצה פולית.

30/06/2005 | 09:31 | מאת: שנית

שלום רב, רציתי לדעת בבקשה ממה נובע חוסר בחומצה פולית. בבדיקות הדם יצא הפוליק אסיד 2.6 . אני מרגישה עייפות קשה, סחרחורת, קימה מישיבה מצריכה עמידה שכן מרגישה דפיקות לב וסחרחורת, וכן בכל פעילות פיסית הכי קטנה שעושה מרגישה דפיקות לב וחולשה. לחץ הדם שלי שבדר'כ תקין נמוך בסביבות 84/67 לעיתים 90/70 . בנוסף אני מרגישה חולשה כללית בשרירים ורעד. האם כל אלו קשורים לחוסר בחומצה הפולית? תודה רבה

מנהל פורום המטולוגיה