טרומבוציטוזיס ראשונית

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

20/05/2005 | 16:26 | מאת: יוסי

עברתי להידראה לאחר שאגרילין לא עזר, גם ההידראה לא עוזר . מה האפשרויות עכשיו?

לקריאה נוספת והעמקה
20/05/2005 | 17:58 | מאת: תשובת מנהל הפורום

יש בודאי כמה אפשרויות באופן כללי, אך איני יכול להשיב לשאלתך הפרטית. אין לי מידע מספיק. למשל: אולי פשוט צריך יותר הידראה ? אולי אינך נוטל מספיק ? גם לגיל יש משמעות מבחינת התשובה.

20/05/2005 | 22:32 | מאת: יוסי

עד כמה כדורי הידראה אפשר לקחת?

20/05/2005 | 22:34 | מאת: יוסי

האם תוכל לפרט מהם האפשרויות לתרופות נוספות??

20/05/2005 | 22:35 | מאת: יוסי

אני בן 45

20/05/2005 | 23:57 | מאת: טרומבוציטוזיס ראשונית

היי יוסי, הייתי שמחה לשאול אותך כמה שאלות. גם אני סובלת מהמחלה, רק שלי ההידראה כן עוזר. אשמח אם תחזור להודעה שלי ונתכתב במייל. שרון

11/12/2005 | 21:19 | מאת: חגית

שלום, אני בת 35. לפני כשנה וחצי אבחנו אצלי טרומבוציטוזיס ראשוני (בשיא רמת הטרובוציטים הייתה 1.7 מיליון).אני נוטלת אידראה - 1 כדור ליום, 4 כדורי אגרילין ביום ו-1 מיקרופירין. על פי ספירת דם עדכנית כמות הטרומבוציטים שלי עומדת על 535 אלף. אני אם לשני ילדים ושוקלת כרגע הריון נוסף. רציתי לדעת האם יש טיפול מתאים עבורי להריון ומה הסיכונים הכרוכים בכך?

מנהל פורום המטולוגיה