טרומבוציטוזיס ראשונית
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי להידראה לאחר שאגרילין לא עזר, גם ההידראה לא עוזר . מה האפשרויות עכשיו?
יש בודאי כמה אפשרויות באופן כללי, אך איני יכול להשיב לשאלתך הפרטית. אין לי מידע מספיק. למשל: אולי פשוט צריך יותר הידראה ? אולי אינך נוטל מספיק ? גם לגיל יש משמעות מבחינת התשובה.
עד כמה כדורי הידראה אפשר לקחת?
האם תוכל לפרט מהם האפשרויות לתרופות נוספות??
אני בן 45
היי יוסי, הייתי שמחה לשאול אותך כמה שאלות. גם אני סובלת מהמחלה, רק שלי ההידראה כן עוזר. אשמח אם תחזור להודעה שלי ונתכתב במייל. שרון
שלום, אני בת 35. לפני כשנה וחצי אבחנו אצלי טרומבוציטוזיס ראשוני (בשיא רמת הטרובוציטים הייתה 1.7 מיליון).אני נוטלת אידראה - 1 כדור ליום, 4 כדורי אגרילין ביום ו-1 מיקרופירין. על פי ספירת דם עדכנית כמות הטרומבוציטים שלי עומדת על 535 אלף. אני אם לשני ילדים ושוקלת כרגע הריון נוסף. רציתי לדעת האם יש טיפול מתאים עבורי להריון ומה הסיכונים הכרוכים בכך?