שאלה בנוגע ל G6PD
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חייל הייתי מיועד ליהיות מכונאי מטוס F-16 ומכיוון שאני חסר G6PD שיחררו אותי מהתפקיד הזה,לתפקיד אחר,בגלל הגאזים שפולט המטוס. אבל,אני משרת בבסיס עם המטוס הזה, ולעיתים קרובות אני אפילו בקרבתו. האם זה מסוכן ? האם ישנה סכנה לטווח הארוך ? רציתי לשאול אם ידוע לך על איזה גאזים מדובר ?
איני יודע מה פולט המטוס, אבל אני משער שיש הבדל בין לעבוד סמוך למנוע פועל (בהנחה שיש שם משהו שעלול לגרום להמוליזה אצל חסרי G6PD) או בדיר / האנגר שבו המנוע עובד ובין לגור במגורים. במקרים של חוסר G6PD אין סכנה לטווח רחוק, רק סיכונים נקודתיים.
רציתי לדעת אם יש אפשרות לשלוח לי את רשימת התרופות והמאכלים וכול השאר שלא ניתן לקחת בגלל הg6pd תודה.