MM - IGA

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

25/04/2005 | 10:23 | מאת: מלייקה

בס"ד לד"ר ציצוביץ מועדים לשמחה, חגים וזמנים לששון. בהמשך לכל פניותי אליך, בבדיקות הדם האחרונות שלי ה- IGA ירד לרמת 1405. נכון שזה גבוה, אך האם לדעתך ירידה זו הינה משמעותית ובגדר של "המשך ירידה"? או שאל לי לשמוח מוקדם מדי. גם ה- ESR ירד ל- 49 מ-55 בבדיקה האחרונה. הטיפול הראשון של הארדיה בהחלט עזר לי לתחשות ברגליים (אמנם לא ב- 100% ). הטיפול הבא ב"ה במחצית חודש מאי. אנא השב לשאלתי. דרך אגב את ה- FERITIN הצלחתי להעלות מרמה של 1 לרמה של 6 . נכון שעוד ארוכה הדרך עד הגעה לרמה של 12, אך הכדורים עוזרים לי בברכה מלייקה

25/04/2005 | 11:54 | מאת: תשובת מנהל הפורום

איני חושב ששינויים אלה מעידים בהכרח על משהו. קחי בחשבון שיש שונות נורמלית בין בדיקות במועדים שונים. צריך לראות את המגמה לאורך זמן. חג שמח.

06/08/2006 | 19:01 | מאת: לימור

שלום רב. אני בהריון בשבוע 28 וההמגלובין שלי נמוך-9.4, פריטין-4.0 ן7% מיאלוציטים. מה פרוש הדבר ?

מנהל פורום המטולוגיה