נפיחות בלוטת הלימפה הצווארי
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בחודשים האחרונים, בערך פעם בחודש התנפחה מאוד בלוטת הלימפה שבצד הימני של הצוואר (עד לגודל של 3 ס"מ). הנפיחות גרמה לכאב עז בגרון במיוחד בזמן בליעה. התופעה נעלמה כל פעם תוך יומיים, שלושה, ללא כל טיפול. בדיקות הדם תקינות. מה יכול לגרום לנפיחות הזאת? תודה
אולי זו בלוטת רוק ? וגם אם זו בלוטת לימפה, היא לא גורמת לכאב בגרון אלא כנראה תגובתית לבעיה בגרון. מכל מקום - זו לא שאלה לפורום. כדאי לגשת לבדיקת רופא.
שלום רב, אחותי היא חיילת בת 20 בערך והיא סובלת מזה זמן רב מנפיחות של בלוטת הלימפה שבאזור הגרון.בפעם האחרונה שהיא ניגשה לרופא ובדקה את העיניין הרופא המליץ לה על טיפול אנטיביוטי שאולי יוריד את הנפיחות והיא עשתה כנידרש .עברו שבועיים ובמקום להעלם הבלוטות הלכו וגדלו וכשהיא ראתה את הרופא בפעם הזו הוא טען שאין זה נגיף,והוא ביקש לעשות בדיקת ביופסיה כדי לדעת בברור מה הן בעצם הבלוטות האלו? אחותי מאוד מפוחדת מבדיקה זו שאמורה דרך אגב להעירך ביום חמישי הקרוב(2\16) ואין אנו יודעים איך לפעול להימשך טיפולה במידה ולא עלינו זה ממהיר,האם הניתוח שלה כרןך בסיכון כלשהוא ,כמה קל או קשה הניתוח??? אני מבקשת ממכם בבקשה לעזור לי עם כל מידע שהוא כדי שירגיע לא רק את אחותי אלא את כל בני משפחתי, תודה רבה הדס