מה זה Monocytes בבדיקת דם ?

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

29/03/2005 | 19:40 | מאת: nn

היי קיבלתי תוצאות של בדיקת דם והMonocytes גבוה מהנורמה . מה זה אומר?

29/03/2005 | 20:12 | מאת: תשובת מנהל הפורום

מה זה אומר "מונוציטים גבוה מהנורמה" ? רשום/רשמי את תוצאות הספירה במלואה

30/01/2007 | 12:00 | מאת: דני

0.69 K/UL 10.8% תודה

01/04/2007 | 09:08 | מאת: יפית

שלום, אני בהרון בחודשים הראשוניים ובבדיקת הדם הופיעה לי תוצאה גבוהה של MONOCYTES. MONOCYTES % 9.50 % ( 2.00- 9.00) (.........)* אשמח לקבל פרטים בנושא. וכיצד עליי להגיע לרמה תקינה. תודה ובברכת חג שמח.

07/11/2006 | 11:09 | מאת: אורלי

הבן שלי בן 5.10 וערך של הmonocytes הוא 1.60 ו11.90% רציתי לדעת מה זה אומר בנוסף הילד סובל מחיידק הסטרפטקקוקוס והוא קיבל אנטיביוטיקה האם זה קשור לחידק או לנגיף אחר שקיים אצלו במקביל בגוף

27/11/2006 | 22:18 | מאת: דני

בבדיקה האחרונה 9.24% מזה אומר?

30/01/2007 | 11:06 | מאת: גדי

היי קיבלתי תוצאות של בדיקת דם והMonocytes גבוה מהנורמה . מה זה אומר?

30/01/2007 | 11:06 | מאת: גדי

היי קיבלתי תוצאות של בדיקת דם והMonocytes גבוה מהנורמה . מה זה אומר?

03/02/2007 | 13:18 | מאת: עמיקם

מה זה Monocytes בבדיקת דם ? בבדיקת דם שיגרתית תוצאה 13.1 מה זה אומר? תודה

מנהל פורום המטולוגיה