מה זה Monocytes בבדיקת דם ?
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי קיבלתי תוצאות של בדיקת דם והMonocytes גבוה מהנורמה . מה זה אומר?
מה זה אומר "מונוציטים גבוה מהנורמה" ? רשום/רשמי את תוצאות הספירה במלואה
0.69 K/UL 10.8% תודה
שלום, אני בהרון בחודשים הראשוניים ובבדיקת הדם הופיעה לי תוצאה גבוהה של MONOCYTES. MONOCYTES % 9.50 % ( 2.00- 9.00) (.........)* אשמח לקבל פרטים בנושא. וכיצד עליי להגיע לרמה תקינה. תודה ובברכת חג שמח.
הבן שלי בן 5.10 וערך של הmonocytes הוא 1.60 ו11.90% רציתי לדעת מה זה אומר בנוסף הילד סובל מחיידק הסטרפטקקוקוס והוא קיבל אנטיביוטיקה האם זה קשור לחידק או לנגיף אחר שקיים אצלו במקביל בגוף
בבדיקה האחרונה 9.24% מזה אומר?
היי קיבלתי תוצאות של בדיקת דם והMonocytes גבוה מהנורמה . מה זה אומר?
היי קיבלתי תוצאות של בדיקת דם והMonocytes גבוה מהנורמה . מה זה אומר?
מה זה Monocytes בבדיקת דם ? בבדיקת דם שיגרתית תוצאה 13.1 מה זה אומר? תודה