סקלרודרמה

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

28/03/2005 | 18:15 | מאת: ורד

ברצוני לדעת איזה התפתחות יש במחלה אני חולה בערך 5 שנים ורוצה לדעת לאן מתפתחים הענינים

לקריאה נוספת והעמקה
28/03/2005 | 18:35 | מאת: תשובת מנהל הפורום

אז כדאי שתפני לתחום המתאים לנושא זה.

06/05/2005 | 21:08 | מאת: ורדה

לאחרונה אימי אובחנה בסקלרודרמה, ברצוני לדעת איפה נימצאת המחלקה בארץ שעוסקת בנושא זה, כמו כן מהו הטיפול הטוב ביותר עבור חולים אלה.

מנהל פורום המטולוגיה