HTP כרוניק

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

20/03/2005 | 18:59 | מאת: מיטל

שלום רב , אני סובלת מכרוניק HTP וטופלתי פעמיים בפלאזמה פרזיס. רציתי לדעת עוד על HTP, ובמה הוא שונה מ ITP. תודה

לקריאה נוספת והעמקה
20/03/2005 | 19:16 | מאת: תשובת מנהל הפורום

איני מכיר HTP.

21/03/2005 | 17:02 | מאת: אני

לא ד"ר, מדובר ב HTP, אבל אכן באינטרנט אין הרבה מידע על HTP אלא בעיקר TTP. אנסה למצוא משהו באינטרנט ואשלח לך. תודה מיטל

21/03/2005 | 18:59 | מאת: תשובת מנהל הפורום

רפואה אינה תלויה באינטרנט.... ולא צריך לשלוח כלום.... רק לכתוב מה מייצגים ראשי התיבות הללו שרשמת.

מנהל פורום המטולוגיה