לימופמה - סרטן הלימפה

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

16/02/2005 | 11:16 | מאת: אלון

שלום ד"ר ציצוביץ, גילו אצל אבי גידול סרטני לא ממאיר בבלוטת הלימפה. הרופאים המליצו על טיפול כימותרפי . האם קיים סיכוי החלמה ? האם נתקלת במקרים שהסרת הגידול צלחה ? בתודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה
16/02/2005 | 11:47 | מאת: תשובת מנהל הפורום

איני יודע מה זה "גידול סרטני לא ממאיר בבלוטת לימפה". ברר פרטים מדוייקים על האבחנה, סיווגה והיקפה. מה הטיפול המוצע ? נא פרטים. בן כמה הוא ? מחלות רקע ?

31/03/2005 | 09:21 | מאת: מייקל

לד'ר צבי שלום רציתי שתסביר לי במדויק על מחלת הלימופה משום שזה חשוב לי ברגעים אלו ואחד מבני משפחתי כנראה חלה בה אנא תענה ככל האפשר לשאלה זו. ומה הטיפול בנושא זה וסיכויו להחלמה מהירה מדובר בגבר בן 30 בדרך כלל בריא שבשבועיים האחרונים התפתח כל הנושא בנוסף לזהיש לו דלקת ריאות בריאה אחת . נ.ב הוא נמצא בבית חולים רמב"ם.

מנהל פורום המטולוגיה