hypo%
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבן שלי חולה קוליטיס ואנמיה המוליטית שנמצאת כעת ברגיעה. הוא מקבל דקסקורט 3מג ופורינטול בבדיקות הדם בלט בחריגה ה hypo% 25.8 כמובן שיש לו עוד ערכים לא בתחום הנורמה אבל מה זה ה hypo% הזה? עלי לציין שתווך הנורמה במעבדה שלו הוא 0-6
חיפשת תשובות קודמות בנושא שאלתך ? למשל: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/81/xFT/148126/xFP/148173 או http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/81/xFT/26/xFP/71586
בדיקת דם נמצאה 12.20חריגה מתחים הנורמה מה זה אומר לי באופן הכי פרקטי? תודה על תשובה בהירה להדיוט.